fotograflarýnýzý cok begenýyorum,genelde doga resimleriniz cok ýlgý cekýcý;Ben de fotograf cekimiyle amator olarak ilgilenýyorum.Ýþim geregi Turkýyenýn butun yerlerini gezýyorum ama kalýte olarak iyiyi yakalamak isterim acaba bana tavsýyenýz makýna,goruntulunecek yerin ne gibi öz.acýsýndan ne olabýlýr....tesekkurler...
10.03.2006 16:12
2004-2011 fotografgalerisi.net, fotografgalerisi.com fotograflarn izin fotograf sahibinden izin alnmadan kopyalanmas ve kullanlmas
5846 Sayl Fikir ve Sanat eserleri yasasna gre sutur.