guzel bir kompozisyon, ancak fotografýn sol ust koþesi biraz fazla ýþýk almýþ, bu da kullandýgýnýz makinadan kaynaklanýyor olsa gerek.
orumcek
Sadece bekliyorum
Çaresizlik kollarýmda
Asýlýp kalmýþým boþlukta
Bir baþýma
Hareketsiz
orumcek agýna takýlmýþ gibi
Sadece bekliyorum
Oyun oynar gibi
ormeye devam ediyor agýný
Seyrediyorum
Kýpýrdamadan
Bekleyiþ zor
Belirsizlik zor
Bir belli olsa
Yarýn olacak mý?
Merak ediyorum.
çekimlerin devam etmesi dilegiyle...
28.01.2005 12:47
2004-2011 fotografgalerisi.net, fotografgalerisi.com fotograflarn izin fotograf sahibinden izin alnmadan kopyalanmas ve kullanlmas
5846 Sayl Fikir ve Sanat eserleri yasasna gre sutur.